Mõtelda on mõnus...

Blogid on ikka head asjad: saad öelda, mida tahad ja jääda ootama inimeste reaktsiooni.

kolmapäev, november 16, 2005

I sissekanne

mõtlesin, et võiks proovida, kuidas on hakata kirjutama iga päev või vähemalt paar korda nädalas ülevaate sellest, mis korda saadan ja mis tunded valdavad.
praegu oleks keeruline kõike see üles kirjutada, mis mu elus toimub. targem on lihtsalt jätkata sealt, kus hetkel olen.

kus ma olen?

olen hetkel seisus, kus kõik tundub normaalne. enam-vähem. ees on ootamas paar suuremat pingutamist, imeline bentoni-kontserttuur ning jõuluaeg, mis võiks vähegi ilus ja rahulik tulla.

koolis läheb normaalselt, kuigi mõned asjad on lootusetult lollis seisus.

samas olen optimist ning tean, et asi pole nii hull, kui kõik kokku näib ja kostub.

kodus valitseb õnn. väike õeke suudab teha imesid ning iga pereliikme silmadesst sära ja rõõmu tuua.

tänan Jumalat kõige eest, mis mu elus hea on!

Tema on see, kes on suutnud elu vormida selliseks, nagu ta on, ilma Temata oleks see natuke hullem ja suhtumine sellesse samuti.

hea on teada, et mul on Ta olemas ja et ta kuuleb, kui mul on vaja mingi saladus südamelt puistata, mille ainsaks saladusespidajaks olen mina üksi.

täna aga ootab mind ees võrkpall, milles loodan aina paraneda, et siis mängimist ikka rohkem ja rohkem nautida saaks.

esimese korra kohta on ehk piisav?